OOP4Fun
English
2
Hybrid course
No certificate
Free access, with enrollment key
DEMO (Digital Platform Enterprise) - 2024.
The project objective is to improve topical, methodical and intercultural competencies and skills of students for Digital Platform Enterprise management through the creation of an online learning environment with collaborative elements to support digital learning practices of Bussines Engineering, Computer Science, Information Systems and Business Informatics students in the context of Digital Platform Enterprise management and to establish a reference curricular framework for the modernization of higher education Master programs, addressing Digital Platform Enterprise management.
Through project report on the literature on Digital Platform Enterprise, education will be written, open module including teaching materials and case studies will be available and guideline for a Joint Industry-Academia Master for Digital Platform Enterprise, to be used by HEIs as a reference in modernizing existing curricula will be delivered.
Partners:
- Universitatea Politehnica din Bucuresti
- University of Zagreb, Faculty of organization and informatics
- Sofia University St. Kliment Ohridski
- Technische Universitaet Wien
- SC Midor Digital Service
The action Erasmus+ Digital Platform Enterprise (project ID 2021-1-RO01-KA220-HED-000027576) is Co-funded by the Erasmus+ programme of the European Union
English
Hybrid course
No certificate
Free access, with enrollment key
iLed - Learning Design
English
2
Self-paced online course
No certificate
Free access, with enrollment key
Unapređenje kvalitete učenja i poučavanja
E-tečaj je namijenjen nastavnicima u srednjim školama, s naglaskom na strukovne škole.
Croatian
30
Self-paced online course
No certificate
Free access, with enrollment key
Centar za predinkubaciju u pametnoj industriji
Transform to sustain 2023
Full STEAM Ahead! - Edukacije
Dobrodošli na e-kolegij projekta Full STEAM Ahead!
Edukacija nastavnika s ciljem poboljšanja sposobnosti podučavanja u STEM područjima provest će se na tri razine:
(1) Organizacija radionica za nastavno osoblje s naglaskom na STEAM, e-učenje, primjenu suvremenih IKT u podučavanju te suvremene metode podučavanja općenito.
(2) Mentoriranje učitelja koji će korsiteći pribavljenu opremu razviti nove kurikulume i nastavne materijale za četiri planirane izvannastavne aktivnosti i dvije samostalne ljetne odnosno zimske škole.
(3) Trening trenera u područjima igrifikacije i e-učenja.
Organizacija radionica
U radionicama sudjelovat će većina nastavnog osoblja (planiramo ostvariti sudjelovanje minimalno 25 učitelja, stručnih službi i pomoćnika u nastavi). Radionice imaju za cilj osposobiti nastavno osoblje da u svoju nastavu ugradi različite STEAM vještine, upotrebu IKT te moderne metode podučavanja. Radionice će pripremiti i održati stručnjaci za pojedina područja s partnerskih institucija. Planiraju se sljedeće radionice:
(1) STEAM i moderne metode podučavanja - Radionica će biti usmjerena na suvremene pedagoške pristupe s naglaskom na primjenu projektne, timske, istraživačke te problemske nastave i vršnjačkog učenja u kontekstu STEAM koncepta. Nastavnici će objediniti odgojno-obrazovna očekivanja iz međupredmetnih tema, predmetnih ishoda i suvremenih nastavnih metoda u skaliranim i holistički usmjerenim odgojno-obrazovnim ciljevima.
(2) Sustavi za e-učenje - Na radionici će se polaznici upoznati s mogućnostima sustava za upravljanje e-učenjem. Polaznicima će se predstaviti korisničko sučelje sustava, osnove izrade online predmeta i nastavnih materijala, dobri primjeri iz prakse, organizacija predmeta, praćenje rada, ispitivanje znanja te podizanje motivacije učenika unutar sustava za upravljanje e-učenjem.
(3) Instrukcijski dizajn - Radionica će pomoći učiteljima da steknu znanja i vještine potrebne za samostalno osmišljavanje projekata e-učenja pokrivajući metodologiju, vještine i tehnike potrebne za razvoj učinkovitih rješenja temeljenih na instrukcijskom dizajnu.
(4) Digitalna transformacija podučavanja – Na radionici učitelji će razumijeti i primjeniti principe strateškog planiranja i odlučivanja o uvođenju digitalnih tehnologija u organizaciju nastave odnosno digitalne transformacije u obrazovanju.
(5) Igrifikacija - Radionica će pomoći učiteljima da primijene principe igrifikacije u vlastitoj učionici. Sudionici će naučiti razliku između igre i igranja, osnovne principe igrifikacije, vrste igrača, stvoriti strategiju igrifikacije, primijeniti osnovne pokretače u igrificiranim projektima te primijeniti različite elemente igrifikacije.
(6) Umjetna inteligencija u podučavanju – cilj radionice je polaznike upoznati s mogućnostima uključivanja metoda umjetne inteligencije u učenje i podučavanje. Posebice, obzirom da se planira testiranje metode korištenja kognitivnih agenata u rad s učenicima s poteškoćama, stavit će se naglasak na integraciju takvih metoda u nastavni proces.
Mentoriranje
Kako bi se osigurala što kvalitetnija upotreba nabavljenje opreme, izrada kurikuluma i nastavnih materijala svakom od učitelja koji raditi na razvoju kurikuluma i nastavnih materijala dodijelit će se mentor s partnerskih institucija za vrijeme trajanja projekta. Mentor će pomoći učitelju pri upozvananju pribavljene opreme, savjetovati pri razvoju kurikuluma, vrednovati izrađene nastavne materijale kao i samu izvedbu tijekom pilotiranja. Mentori će biti na raspolaganju učiteljima te će ih savjetovati u svim aspektima razvoja STEAM kurikuluma za planirane aktivnosti.
Trening trenera
Kako bi se omogućili dugotrajni učinci i održivost projekta održat će se edukacija trenera za barem dva učitelja. Edukaciju će organizirati partneri na projektu u područjima uvođenja e-učenja i igrifikacije. Glavni cilj edukacije je da polaznici nakon završene edukacije samostalno mogu održavati edukacije drugim nastavnicima bilo radi usavršavanja bilo primjerice novim zaposlenicima/pripravnicima.
iLed - Learning Design Onboarding
Razvoj vještina za IKT - LORI
DEMO (Digital Platform Enterprise) 2023.
The project objective is to improve topical, methodical and intercultural competencies and skills of students for Digital Platform Enterprise management through the creation of an online learning environment with collaborative elements to support digital learning practices of Bussines Engineering, Computer Science, Information Systems and Business Informatics students in the context of Digital Platform Enterprise management and to establish a reference curricular framework for the modernization of higher education Master programs, addressing Digital Platform Enterprise management.
Through project report on the literature on Digital Platform Enterprise, education will be written, open module including teaching materials and case studies will be available and guideline for a Joint Industry-Academia Master for Digital Platform Enterprise, to be used by HEIs as a reference in modernizing existing curricula will be delivered.
Partners:
- Universitatea Politehnica din Bucuresti
- University of Zagreb, Faculty of organization and informatics
- Sofia University St. Kliment Ohridski
- Technische Universitaet Wien
- SC Midor Digital Service
The action Erasmus+ Digital Platform Enterprise (project ID 2021-1-RO01-KA220-HED-000027576) is Co-funded by the Erasmus+ programme of the European Union
English
Hybrid course
No certificate
Free access, with enrollment key